Λίστα αντικειμένων
Η πρόεδρος του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Dogs' Voice, Έλενα Δέδε, έκανε σήμερα αυτή την ανάρτηση:
"Για να καταλάβουμε που είμαστε σαν χώρα στον pet-friendly τουρισμό, μόλις έκλεισα το τηλέφωνο με την εξυπηρέτηση πελατών της ANEK LINES όπου με διαβεβαίωσαν ότι σε γραμμή Πειραιάς - Κυκλάδες για τον Αύγουστο δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ καμπίνα για ταξιδιώτη με κατοικίδιο και ότι ο σκύλος μου (ετών 12) θα πρέπει να μείνει 11 ώρες σε ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΛΟΥΒΙ. Η πολιτική αυτή δεν έχει καμία σχέση με τον COVID-19 ίσχυε κανονικά και το 2019 και φυσικά κανένας περιορισμός πρόσβασης κατοικιδίων σε αντίστοιχες υποδομές φιλοξενίας δεν υφίσταται βάσει των νέων υγειονομικών πρωτοκόλλων.
Την ημέρα που θέλω να ταξιδέψω δεν υπάρχει άλλη γραμμή άλλης εταιρείας για τον προορισμό μου. Άρα εγώ αυτή τη στιγμή θα πρέπει: α. ή να μείνω σε ένα κατάστρωμα 12 ώρες για να φτάσω στο νησί που θα πάω διακοπές ή β. να κλείσω με άλλη εταιρεία εισιτήρια και να φτάσω 3 μέρες αργότερα και όλα αυτά επειδή έχω σκύλο.
Για να συνοψίσουμε:
1. Οι ιδιοκτήτες σκύλων στην Ελλάδα είναι περίπου 800.000 σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ του 2014.
2. Κάποιοι από εμάς θα ταξιδέψουμε και θα στηρίξουμε τον ελληνικό τουρισμό φέτος που μας έχει περισσότερο ανάγκη από κάθε άλλη χρονιά.
3. Ιδιοκτήτης σκύλου που θέλει να ταξιδέψει φέτος στην Ελλάδα με πλοίο θα πρέπει να προσαρμόσει τις επιλογές του για πολλοστή φορά ανάλογα με το pet policy κάθε εταιρείας.
4. Μετά από πιέσεις ετών οι περισσότερες εταιρείες έχουν προσαρμόσει την πολιτική κατοικιδίων στις ανάγκες μας με πρωταθλήτριες ποιότητας παροχής υπηρεσιών τις γραμμές Blue Star Ferries και Minoan Lines που έχουν pet καμπίνες και άψογη εξυπηρέτηση τις περισσότερες φορές. Ακολουθεί δειλά η Hellenic Seaways που έχει ελάχιστες pet καμπίνες στα πλοία που καλύπτουν μακρινές αποστάσεις αλλά φυσικά καμία πρόβλεψη για κοντινές αποστάσεις όπως πχ Αργοσαρωνικός αν δεν έχεις σκύλο που χωράει σε κλουβί. Δεν θεωρώ προσωπικά πρόβλεψη το να έχει κλουβιά μια εταιρεία δίπλα στις μηχανές τα οποία είναι και εκτεθειμένα στον ήλιο.
5. Φυσικά υπάρχουν και κάποιες εταιρείες που δεν αντιλαμβάνονται και τα δικά μας δικαιώματα και δεν δείχνουν κάποια διάθεση αλλαγής: Seajets (η πιο pet hostile εταιρεία στην Ελλάδα) και η ANEK είναι απαγορευτικές για μακρινό ταξίδι με σκύλο.
Υπάρχουν δύο τρόποι για να αλλάξει στάση μια εταιρεία: να πιάσει το νόημα από την αγορά και τους πελάτες της και να προσαρμοστεί ή να υπάρχει νομοθετική ρύθμιση και να μην μπορεί να κάνει αλλιώς. Εδώ είμαστε και για τους δύο δρόμους."
Στη συνέχεια αυτής της ανάρτησης το Dogs' Voice αποφάσισε να αναλάβει δράση για να κάνει αυτό το καλοκαίρι που ο ελληνικός τουρισμός χρειάζεται τους Έλληνες περισσότερο από κάθε άλλη φορά μια ευκαιρία να σταματήσουν επιτέλους οι ταξιδιώτες με σκύλο να είναι ταξιδιώτες 3ης κατηγορίας.
Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου θα αποστείλουμε σε όλες τις επιβατηγικές ακτοπλοϊκές εταιρείες και στο όργανο που τις εκπροσωπεί καθώς και στο Υπουργείο Τουρισμού αίτημα για την αναθεώρηση των πολιτικών κατοικιδίων που εφαρμόζουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες στη χώρα μας με κύριους άξονες:
1. Την αύξηση των διαθεσίμων pet καμπινών.
2. Την τοποθέτηση ειδικών δοχείων εκτόνωσης με χαλίκι και άμμο στο κατάστρωμα σε σημεία στα οποία υπάρχει περιορισμένη πρόσβαση και ησυχία.
3. Την επικαιροποιήση όλων των οnline κρατήσεων προκειμένου να εμφανίζονται οι διαθέσιμες pet καμπίνες και να μην απαιτείται ειδική διαπραγμάτευση με την κάθε εταιρεία.
4. Την αναβάθμιση του καταστρώματος με ειδικούς χώρους για ταξιδιώτες με κατοικίδια.
5. Την μεταφορά των εξωτερικών κλουβιών σε εσωτερικό χώρο με ησυχία, κλιματισμό και μπωλ τροφής και νερού μέσα στο κλουβί.
6. Την εκπαίδευση του προσωπικού και του πληρώματος για την αντιμετώπιση ζητημάτων που αφορούν σε ταξίδι με κατοικίδιο.
800.000 κάτοικοι Ελλάδας έχουμε σκύλο σήμερα. Είμαστε πολλοί για να μην ακούγεται η φωνή μας.
Η ομάδα του Dogs' Voice
"Για να καταλάβουμε που είμαστε σαν χώρα στον pet-friendly τουρισμό, μόλις έκλεισα το τηλέφωνο με την εξυπηρέτηση πελατών της ANEK LINES όπου με διαβεβαίωσαν ότι σε γραμμή Πειραιάς - Κυκλάδες για τον Αύγουστο δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ καμπίνα για ταξιδιώτη με κατοικίδιο και ότι ο σκύλος μου (ετών 12) θα πρέπει να μείνει 11 ώρες σε ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΛΟΥΒΙ. Η πολιτική αυτή δεν έχει καμία σχέση με τον COVID-19 ίσχυε κανονικά και το 2019 και φυσικά κανένας περιορισμός πρόσβασης κατοικιδίων σε αντίστοιχες υποδομές φιλοξενίας δεν υφίσταται βάσει των νέων υγειονομικών πρωτοκόλλων.
Την ημέρα που θέλω να ταξιδέψω δεν υπάρχει άλλη γραμμή άλλης εταιρείας για τον προορισμό μου. Άρα εγώ αυτή τη στιγμή θα πρέπει: α. ή να μείνω σε ένα κατάστρωμα 12 ώρες για να φτάσω στο νησί που θα πάω διακοπές ή β. να κλείσω με άλλη εταιρεία εισιτήρια και να φτάσω 3 μέρες αργότερα και όλα αυτά επειδή έχω σκύλο.
Για να συνοψίσουμε:
1. Οι ιδιοκτήτες σκύλων στην Ελλάδα είναι περίπου 800.000 σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ του 2014.
2. Κάποιοι από εμάς θα ταξιδέψουμε και θα στηρίξουμε τον ελληνικό τουρισμό φέτος που μας έχει περισσότερο ανάγκη από κάθε άλλη χρονιά.
3. Ιδιοκτήτης σκύλου που θέλει να ταξιδέψει φέτος στην Ελλάδα με πλοίο θα πρέπει να προσαρμόσει τις επιλογές του για πολλοστή φορά ανάλογα με το pet policy κάθε εταιρείας.
4. Μετά από πιέσεις ετών οι περισσότερες εταιρείες έχουν προσαρμόσει την πολιτική κατοικιδίων στις ανάγκες μας με πρωταθλήτριες ποιότητας παροχής υπηρεσιών τις γραμμές Blue Star Ferries και Minoan Lines που έχουν pet καμπίνες και άψογη εξυπηρέτηση τις περισσότερες φορές. Ακολουθεί δειλά η Hellenic Seaways που έχει ελάχιστες pet καμπίνες στα πλοία που καλύπτουν μακρινές αποστάσεις αλλά φυσικά καμία πρόβλεψη για κοντινές αποστάσεις όπως πχ Αργοσαρωνικός αν δεν έχεις σκύλο που χωράει σε κλουβί. Δεν θεωρώ προσωπικά πρόβλεψη το να έχει κλουβιά μια εταιρεία δίπλα στις μηχανές τα οποία είναι και εκτεθειμένα στον ήλιο.
5. Φυσικά υπάρχουν και κάποιες εταιρείες που δεν αντιλαμβάνονται και τα δικά μας δικαιώματα και δεν δείχνουν κάποια διάθεση αλλαγής: Seajets (η πιο pet hostile εταιρεία στην Ελλάδα) και η ANEK είναι απαγορευτικές για μακρινό ταξίδι με σκύλο.
Υπάρχουν δύο τρόποι για να αλλάξει στάση μια εταιρεία: να πιάσει το νόημα από την αγορά και τους πελάτες της και να προσαρμοστεί ή να υπάρχει νομοθετική ρύθμιση και να μην μπορεί να κάνει αλλιώς. Εδώ είμαστε και για τους δύο δρόμους."
Στη συνέχεια αυτής της ανάρτησης το Dogs' Voice αποφάσισε να αναλάβει δράση για να κάνει αυτό το καλοκαίρι που ο ελληνικός τουρισμός χρειάζεται τους Έλληνες περισσότερο από κάθε άλλη φορά μια ευκαιρία να σταματήσουν επιτέλους οι ταξιδιώτες με σκύλο να είναι ταξιδιώτες 3ης κατηγορίας.
Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου θα αποστείλουμε σε όλες τις επιβατηγικές ακτοπλοϊκές εταιρείες και στο όργανο που τις εκπροσωπεί καθώς και στο Υπουργείο Τουρισμού αίτημα για την αναθεώρηση των πολιτικών κατοικιδίων που εφαρμόζουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες στη χώρα μας με κύριους άξονες:
1. Την αύξηση των διαθεσίμων pet καμπινών.
2. Την τοποθέτηση ειδικών δοχείων εκτόνωσης με χαλίκι και άμμο στο κατάστρωμα σε σημεία στα οποία υπάρχει περιορισμένη πρόσβαση και ησυχία.
3. Την επικαιροποιήση όλων των οnline κρατήσεων προκειμένου να εμφανίζονται οι διαθέσιμες pet καμπίνες και να μην απαιτείται ειδική διαπραγμάτευση με την κάθε εταιρεία.
4. Την αναβάθμιση του καταστρώματος με ειδικούς χώρους για ταξιδιώτες με κατοικίδια.
5. Την μεταφορά των εξωτερικών κλουβιών σε εσωτερικό χώρο με ησυχία, κλιματισμό και μπωλ τροφής και νερού μέσα στο κλουβί.
6. Την εκπαίδευση του προσωπικού και του πληρώματος για την αντιμετώπιση ζητημάτων που αφορούν σε ταξίδι με κατοικίδιο.
800.000 κάτοικοι Ελλάδας έχουμε σκύλο σήμερα. Είμαστε πολλοί για να μην ακούγεται η φωνή μας.
Η ομάδα του Dogs' Voice